Witamy na stronie Miejskie Biblioteki Publicznej w Stalowej Woli   Click to listen highlighted text! Witamy na stronie Miejskie Biblioteki Publicznej w Stalowej Woli Powered By GSpeech
A- A A+

Biblioteka Główna czynna - pon. 11:00 do 18:00, wt.-pt. 09:00 do 18:00, sob. 9:00 do 14:00

Filia nr 1 - pon. 10:00 - 18:00, wt.-pt. 09:00 do 18:00, sob. 9:00 do 14:00

Filia nr 2 - pon. 10:00 - 18:00, wt.-pt. 09:00 do 18:00, sob. 9:00 do 14:00

Filia nr 3 - pon. 10:00 - 18:00, wt.-pt. 09:00 do 18:00, sob. 9:00 do 14:00

Filia nr 5 - pon. 10:00 - 18:00, wt.-pt. 09:00 do 18:00, sob. 9:00 do 14:00

Gra biblioteczna „NOC BIBLIOTECZNYCH DETEKTYWÓW”

Regulamin gry bibliotecznej

„NOC BIBLIOTECZNYCH DETEKTYWÓW”

 

1. Organizatorem gry „Noc bibliotecznych detektywów” jest Miejska Biblioteka Publiczna im. M. Wańkowicza w Stalowej Woli dalej zwaną MBP.

2. Gra odbędzie się 04.06.2016 r. w ramach II Ogólnopolskiej Nocy Bibliotek w godzinach 19:30 - 21:30 w MBP przy   ul. ks. J. Popiełuszki 10 w Stalowej Woli. Zgłoszeni uczestnicy powinni stawić się do godziny 19.00 w holu biblioteki.

3. Uczestnikami gry mogą zostać uczniowie szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych.

4. W grze nie mogą uczestniczyć członkowie rodzin pracowników Miejskiej Biblioteki Publicznej w Stalowej Woli.

5. Informacja o grze ukaże się na stronie internetowej biblioteki, w lokalnych mediach, na portalach społecznościowych i plakatach.

6. Warunki uczestnictwa:

a) zgłoszenia udziału w grze należy dokonać osobiście w Czytelni MBP, ul. Popiełuszki 10 w dniach 24.05.2016 r. – 03.06.2016 r. w godzinach pracy Biblioteki Głównej. Należy okazać ważną legitymację szkolną. Liczba uczestników ograniczona jest do 30 osób, liczy się kolejność zgłoszeń;

b) w momencie zgłoszenia uczestnik powinien wypełnić oświadczenie, o którym mowa w punkcie 6c;

c) wypełnienie oświadczenia dotyczącego przetwarzania oraz umieszczenia danych osobowych i wizerunku w publikacjach i witrynach internetowych organizatora oraz innych mediów (podpis własny lub opiekuna prawnego  w przypadku osób niepełnoletnich) jest wymaganym warunkiem uczestnictwa w grze;

d) w dniu gry każdy uczestnik otrzyma kartę do gry;

e) uczestnik gry powinien być wyposażony w latarkę we własnym zakresie.

7. Zasady gry i punktacji:

a) gra składa się z 25 zadań do rozwiązania lub wykonania, za które można otrzymać :  2 punkty (brak lub błąd 0 punktów), 0-5 punktów (brak lub błąd w jednej cząstkowej odpowiedzi pomniejsza punktację o 1), maksymalnie można w grze uzyskać 81 punktów.

b) uczestnik otrzyma dokładną informację o miejscu rozpoczęcia gry i jej zasadach w dniu zgłoszenia;

c) odpowiedzi na pytania uczestnik będzie musiał znaleźć w książkach , w katalogu on-line biblioteki, wykazać się sprytem i logicznym myśleniem, a następnie zapisać odpowiedzi na karcie gracza, odpowiedzi każdego zawodnika będą na bieżąco sprawdzane w miejscach, gdzie będą umieszczone zadania i odpowiednio punktowane;

d) w miejscach biblioteki, gdzie będą umieszczone zadania uczestnicy gry będą otrzymywać klucz (1 wyraz) do rozwiązania hasła finałowego. Hasło finałowe będzie składać się  z 7 wyrazów. Warunkiem zdobycia kluczy jest poprawna odpowiedź przynajmniej na 2 pytania w miejscu ukrycia każdego z nich. Gracz,  który nie zdobył wszystkich 7 kluczy, może próbować rozwiązania hasła finałowego przy pomocy  tych kluczy, które posiada . Za prawidłowe rozwiązanie hasła finałowego gracz otrzymuje dodatkowo 10 punktów;

e) korzystanie z internetu /urządzeń mobilnych w celu znalezienia odpowiedzi jest zabronione pod rygorem wykluczenia z gry;

8. Zwycięzcą gry zostanie uczestnik, który dostarczy kartę gry do punktu kontrolnego, z największą ilością punktów i rozwiązanym hasłem finałowym. W przypadku stwierdzenia takiej samej liczby punktów u co najmniej dwóch graczy, wygrywa ten, który wykonał zadania w najkrótszym czasie. W przypadku jakichkolwiek problemów  z wyłonieniem zwycięzców, przewidziana jest dogrywka.

9. Ogłoszenie wyników nastąpi po ukończeniu gry przez wszystkich zawodników i podliczeniu  punktów.

10. Najlepszych pięciu graczy otrzyma nagrody:

I miejsce – tablet

II-III miejsce – słuchawki

IV-V miejsce - pendrive

Aplikacja Sowa MOBI

Katalog on-line

Wyszukaj w katalogu online

Biblioteka cyfrowa

biblioteka cyfrowa

Wolne lektury

Katalog Larix

Regionalia

katalog regionaliów

Academica

academica

Konkursy

konkursy

Zaproponuj książkę

zaproponuj książkę

Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0

Biblioteka KUL

Miejska Biblioteka Publiczna

im. M. Wańkowicza

ul. ks. J. Popiełuszki 10

37-450 Stalowa Wola

Facebook youtube rrs

 

 

Wyszukaj na stronie

facebook_page_plugin
Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech