Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
ZMIANA ZAŁĄCZNIKA DO SIWZ
dotyczy przetargu na:
ŚWIADCZENIE USŁUG CODZIENNEGO SPRZĄTANIA BUDYNKU BIBLIOTEKI MIĘDZYUCZELNIANEJW STALOWEJ WOLI
Nr ref. postępowania: MBP/360/1-126/15
Nr ogłoszenia: 181380-2015 , data zamieszczenia 17.07.2015 r.
Nr ogłoszenia o zmianie ogłoszenia : 182914 - 2015; data zamieszczenia: 20.07.2015
Zamawiający – Miejska Biblioteka Publiczna im. M. Wańkowicza w Stalowej Woli,
działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zm.),
dokonuje zmiany treści SIWZ.
Zmianie ulega załącznik nr 5 do SIWZ – wzór umowy:
1.
w miejsce zapisu w § 1 o treści:
- 1. Przedmiotem umowy jest:
ŚWIADCZENIE USŁUG CODZIENNEGO SPRZĄTANIA, tj. wewnątrz i na zewnątrz
w obrębie wejść i wjazdów, w sposób sprawny, dokładny i terminowy
z zastosowaniem urządzeń, materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone powierzchnie i elementy wyposażenia w budynku Biblioteki Międzyuczelnianej w Stalowej Woli, usytuowanego przy ul. Ks. J. Popiełuszki 10, przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy.
wprowadza się zmianę o treści
- 1. Przedmiotem umowy jest:
ŚWIADCZENIE USŁUG CODZIENNEGO SPRZĄTANIA BUDYNKU BIBLIOTEKI MIĘDZYUCZELNIANEJ W STALOWEJ WOLI, tj. wewnątrz i na zewnątrz
w obrębie wejść i wjazdów, w sposób sprawny, dokładny i terminowy
z zastosowaniem urządzeń, materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone powierzchnie i elementy wyposażenia w budynku Biblioteki Międzyuczelnianej w Stalowej Woli, usytuowanego przy ul. Ks. J. Popiełuszki 10, przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy.
2.
w miejsce zapisu w § 5 o treści:
Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w § 5 umowy w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT) – od dnia wejścia w życie zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT) i w zakresie zmiany tej stawki.
wprowadza się § 6 o treści:
1. Dopuszczalne są zmiany (w formie aneksu do umowy) wysokości wynagrodzenia określonego w § 5 umowy w przypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art., 142 ust. 5 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany:
- stawki podatku od towarów i usług ( wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy się nie zmieni, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów);
- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikająca ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia);
- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne ( wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego).
2. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie.
3.
W miejsce zapisu w § 17 o treści:
Integralną częścią Umowy są:
- załącznik do Umowy nr 1 i 2;
- zapytanie ofertowe;
- oferta Wykonawcy.
wprowadza się zmianę o treści
Integralną częścią Umowy są:
- załącznik do Umowy nr 1 i 2;
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia;
- oferta Wykonawcy.
wprowadza się zmianę kolejności paragrafów:
W związku z powyższym ulegają zmianie następne paragrafy: § 6 wzoru umowy przed zmianą zastępuje §7, i analogicznie: §7 zastępuje § 8, §8 zastępuje § 9, §9 zastępuje § 10, §10 zastępuje § 11, §11 zastępuje § 12, §12 zastępuje § 13, §13 zastępuje § 14, §14 zastępuje § 15, §15 zastępuje § 16, §16 zastępuje § 17.