Witamy na stronie Miejskie Biblioteki Publicznej w Stalowej Woli   Click to listen highlighted text! Witamy na stronie Miejskie Biblioteki Publicznej w Stalowej Woli Powered By GSpeech
A- A A+

Biblioteka Główna czynna - pon. 11:00 do 18:00, wt.-pt. 09:00 do 18:00, sob. 9:00 do 14:00

Filia nr 1 - pon. 10:00 - 18:00, wt.-pt. 09:00 do 18:00, sob. 9:00 do 14:00

Filia nr 2 - pon. 10:00 - 18:00, wt.-pt. 09:00 do 18:00, sob. 9:00 do 14:00

Filia nr 3 - pon. 10:00 - 18:00, wt.-pt. 09:00 do 18:00, sob. 9:00 do 14:00

Filia nr 5 - pon. 10:00 - 18:00, wt.-pt. 09:00 do 18:00, sob. 9:00 do 14:00

Informacja o zmianie treści załącznikia nr 5 do SWIZ - przetarg pn. "Świadczenie usług codziennego sprzątania budynku Biblioteki Międzyuczelnianej w Stalowej Woli"

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu

ZMIANA ZAŁĄCZNIKA DO SIWZ

dotyczy przetargu na:

ŚWIADCZENIE USŁUG CODZIENNEGO SPRZĄTANIA BUDYNKU BIBLIOTEKI MIĘDZYUCZELNIANEJW STALOWEJ WOLI

Nr ref. postępowania: MBP/360/1-126/15

Nr ogłoszenia: 181380-2015 , data zamieszczenia 17.07.2015 r.

Nr ogłoszenia o zmianie ogłoszenia : 182914 - 2015; data zamieszczenia: 20.07.2015

ZamawiającyMiejska Biblioteka Publiczna im. M. Wańkowicza w Stalowej Woli,

działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zm.),

dokonuje zmiany treści SIWZ.

Zmianie ulega załącznik nr 5 do SIWZ –  wzór umowy:

1.

w miejsce zapisu w § 1 o treści:

  1. 1. Przedmiotem umowy jest:

ŚWIADCZENIE USŁUG CODZIENNEGO SPRZĄTANIA, tj. wewnątrz i na zewnątrz
w obrębie wejść i wjazdów, w sposób sprawny, dokładny i terminowy
z zastosowaniem urządzeń, materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone powierzchnie i elementy wyposażenia w budynku Biblioteki Międzyuczelnianej w Stalowej Woli, usytuowanego przy ul. Ks. J. Popiełuszki 10, przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy.

wprowadza się zmianę o treści

  1. 1. Przedmiotem umowy jest:

ŚWIADCZENIE USŁUG CODZIENNEGO SPRZĄTANIA BUDYNKU BIBLIOTEKI MIĘDZYUCZELNIANEJ W STALOWEJ WOLI, tj. wewnątrz i na zewnątrz
w obrębie wejść i wjazdów, w sposób sprawny, dokładny i terminowy
z zastosowaniem urządzeń, materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone powierzchnie i elementy wyposażenia w budynku Biblioteki Międzyuczelnianej w Stalowej Woli, usytuowanego przy ul. Ks. J. Popiełuszki 10, przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy.

 2.

w miejsce zapisu w § 5 o treści:

Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w § 5 umowy w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT) – od dnia wejścia w życie zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT) i w zakresie zmiany tej stawki.

 

wprowadza się § 6 o treści:

1. Dopuszczalne są zmiany (w formie aneksu do umowy) wysokości wynagrodzenia określonego w § 5 umowy w przypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art., 142 ust. 5 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany:

-  stawki podatku od towarów i usług ( wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy się nie zmieni, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów);

-    wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikająca ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia);

-     zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne ( wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz  Zamawiającego).

2. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie.

3.

W miejsce zapisu w § 17 o treści:

Integralną częścią Umowy są:

- załącznik do Umowy nr 1 i 2;

- zapytanie ofertowe;

- oferta Wykonawcy.

wprowadza się zmianę o treści

Integralną częścią Umowy są:

- załącznik do Umowy nr 1 i 2;

- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia;

- oferta Wykonawcy.

 

wprowadza się zmianę kolejności paragrafów:

W związku z powyższym ulegają zmianie następne paragrafy: § 6 wzoru umowy przed zmianą zastępuje §7,  i analogicznie: §7 zastępuje § 8,  §8 zastępuje § 9,  §9 zastępuje § 10,  §10 zastępuje § 11, §11 zastępuje § 12,   §12 zastępuje § 13,  §13 zastępuje § 14, §14 zastępuje § 15, §15 zastępuje § 16, §16 zastępuje § 17.

 

Link ogłoszenie na stronie bip-u.

Aplikacja Sowa MOBI

Katalog on-line

Wyszukaj w katalogu online

Biblioteka cyfrowa

biblioteka cyfrowa

Katalog Larix

Regionalia

katalog regionaliów

Academica

academica

Konkursy

konkursy

Zaproponuj książkę

zaproponuj książkę

Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0

Biblioteka KUL

Miejska Biblioteka Publiczna

im. M. Wańkowicza

ul. ks. J. Popiełuszki 10

37-450 Stalowa Wola

Facebook youtube rrs

 

 

Wyszukaj na stronie

facebook_page_plugin
Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech